Egy blog android alkalmazásokról.

2013. február 04. 13:38 - Petke1998

ADW Launcher

HELLÓ MINDENKI!!!! Nagyon rég írtam idebejegyzést, és csak szeretném tisztázni, hogy NEM, tehát NEM HAGYTAM ABBA EZT A BLOGOT, csak megfeletkeztem róla, ami tudom, hogy nem mentség, de a múlton már felesleges rágódni. 

Szóval ma folytatnám a blogom egy Launcherrel, ami nem más, mint az ADW.

ADW.png

Először is, ez egy (az én Galaxy minimen) nagyon gyors, ráadásul szép felületttel, effektekkel, témákkal, kiegészítőkkel felszerelt kis app, amiben kiemelném, hogy gyors; mert a home gomb megnyomása után, ha nem fut semmi program, alapból a Samsung kezdőlap jelenik meg, ami tölti a Widgeteket, az asztalra kitett alkalmazásokat, a menübe lépve főleg, de amikor megnyitom az ADW-t, mindent 2sec alatt betölt, menüt is, widgeteket, appokat, egyszóval szerintem nincs még egy ilyen egyszerre gyors és szép Launcher a Play áruházban. A másik dolog: a testreszabhatóság, amit még nem annyira erőltettek meg, viszont több elérhető dolog van a pénzes változatban, amit valószínűleg érdemes megvenni (672 Ft).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://qvgagames.blog.hu/api/trackback/id/tr945062211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Egy blog android alkalmazásokról.
süti beállítások módosítása